15. 6. 2008

V-o-t-v-í-r-á-k

Rozhodla jsem se pro malou fotodokumentaci z Votvíráku. Kdo by je snad chtěl vidět větší a větší, stačí kliknout.
.
Začněme úplným začátkem 8)...
První foto po hodinové strastiplné tůře kukuřičným polem, pořízené v prvních okamžicích, kdy mi nepřišlo veškeré focení namístě, neboť jsem byla ráda, že sem ráda. Můžete dokonce docela dobře vidět můj velkolepý odchod ze záběru.

Tady hned můžeme ukázat někoho akčnějšího. Jakýsik biker, na kterého D. pořád řval nějaký strašně názvy nějakejch strašnějch triků, které měl jakože předvést...Jo...

Občerstvení. Ty palačinky patřili asi k nejsilnějším zážitkům toho dne, neboť jsem měla nutelu a skořici po obličeji snad ještě večer. Myslím, že tady zrovna R. nadávám za jeho nevhodné způsoby a on mě vesele ignoruje (jak si můžete povšimnout).
Palačinky podruhé. Skoumám (ne)živou hmotu na tácku zatímco R. dělá *něco* (???) a D. je duchem uplně jinde, neboť ho palačinky vůbec nezajímaj.

Čas na nainscenovanou skupinovou foto. Božena- Ríša- Já- Luss a kelímky s pivem za tři pětky.

Prazvláštní pózy mezi rozšlapanejma plastovejma kelímkama...

Účastníci festivalu.

2 komentáře:

Werri řekl(a)...

To není fér, všeci jeli na Votvírák a já sedím doma :-| ..u nás je leda tak velké kulové

Anonymní řekl(a)...

Joo..já tam taky byla. Kdy jsi tam byla?..teda myslím jaký den. ..a taky ti přišlo že tam jak byli ti chlapci na kolech..blízko hiphopový [stejdže] bylo větší teplo než jinde? o.O