1. 8. 2008

Mr. Maker you'll be fine

Z trucu se má matka rozhodla, že mě ještě jednou deportuje na rekreaci k bábi pod Jeseníky. Vlastně ani neprotestuju, má to řadu výhod: přání čehokoli k obědu bude vyslyšeno, za mojito zde dáte padesátikorunu, vyčistíte si plíce (zanesete si játra) a po ránu sedíte na terase a obdivujete přírodu (a nedivíte se, že jdete z hospody a kolem vás profrčí všelijaké zvěrstvo).
To ovšem ještě předbíhám v čase.
V neděli dorazí B.
Rozhodla jsem a naplánovala spiknutí a odvedu B. do víru disca xD, páč jak řekl drahý H. (cituji), "jsem stvořena pro disco" xD
.
Dneska jsem celý den pucovala své doupě tak, že ho nyní sama nepoznávám (přemýšlím o památeční fotografii)...
Navíc jsem taky uvařila (vyretušovaná francouzská polévka z pytlíku)...^^
A teď ignoruju V., který mi už třetí den volá, jestli půjdu na privát...xD
.
Je pátek večer a já jsem vyčerpaná. Kam ten svět spěje?
Apokalypsa...

Žádné komentáře: