16. 5. 2008

asi ne...přibližně trochu :D

Asi ne...možná jo...

Dneska další vysoce akční den. Možná až přehnaně xD. Překvapil mě V., protože co mi řekl jsem nečekala. Mrzet mě to může, ale co víc s tim...Nic.

Na dějepis jsme měli volnou zábavu, neboť jsme se tvářili tak nenápadně, že nás zapomněli přijít učit. S Luss jsme se smály nejvíc pubertální hovadině, ale vydrželo nám to celých 45minut.

Pak přišla ta tragická oprava písemné práce z matematiky. V mém případě se vážně o žádnou opravu nejedná xD. Do tří jsem nic nestíhala a pak jsem se vydala s mum na nákup kraťasů. Věřte mi, že to byl zážitek, ktereý budu vyprávět svým potomkům a zapíšu do kroniky, jestli nějakou budu někdy psát. Ale ani nekomentovala cenu... A přišly mi nový conversky^^ bylo na čase, skoro jsem už chodila bez pravé paty a teklo mi pravou špičkou (nepraktické teď v období jarních monzunů).

Fajn a večer. Pominu to, že jsem na B. čekala půl hodiny. Byl to takový malý večerní výlet. Skoro možná trochu výlet s potenciálním párkem v rohlíku a točenou kofolou a narážkama od P. a vším možným. A neuvěřitelnou pražskou MHD.

Žádné komentáře: