27. 5. 2008

sluníčko kvete, kytičky zpívají, ptáčci svítí...

...Anoano, obyčejní ptáčci nesvítí, ale tento ano. Je totiž radioaktivní a svítím si s ním po večerech na cestu. Má s langustou malý fotosyntetizující děti ve vajíčkách a bydlí ve skleněné baňce.^^


Po sto letech začalo být zase hezky. Možná až moc. Nastává boj o lavičky ve stínu a za vychlazené icetee se účtují nekřesťanské sumy. Jsme chudí studenti a ve večerce nechtějí brát isic karty. >_<

Ve škole propukla hysterie profesorů, že máme málo známek, což je teď přímoúměrné počtu testů. Děs a hrůza... Navíc ze všech stran provokace od těch, co mají praxe a buď dělají vůbec nic nebo skoro téměř nic... Ale co už. Čeština například zůstává pořád stejná. Dnes jsme si na ní krátili s Luss dlouhou chvíli poléváním. Ona byla mokrá celá, já jen zadek. Padla na ní celá flaška... Pak jsem měla hroznou žízeň.

,,Jste oba bizoni."
,,Cože? Jaký lysohlávky?"

2 komentáře:

Werri řekl(a)...

Mě todle šílení učitelů vyrovnáno řečmi, ale já nepatřím mezi ty, kteří to nechávají na poslední chvíli, čeká už v pondělí...

Anonymní řekl(a)...

škola moc. vedro velký. voda žádná. icetea ne. frappé jo. lysohlávky? mám chuť to zkusit.