1. 5. 2008

,,Rozhasínej!"

Včera jsem ještě musela naklusat do práce, kde jsem odpočítávala každou minutu do konce >_< ...

...Na cestě bylo hafo lidí. Jsme to ale společněsky aktivní národ^^ A tak jsme dorazily. Málem jsme to už otočili směr louka, zvlášť, když bylo na dveřích ,,vstup od 18ti" , ale nakonec jsme se tam vážně octily *_*

Připadá vám vtipné slovo ,,rozhasínat"? Mě taky ne, proto nechápu, proč jsme se mu smály vkuse 10 minut. Okolosedící na nás udiveně mžourali a taky všichni, co se chtěli dívat na fotbal. Jak já se netěšim v pondělí do školy! xD

Pak tu byly taky ty schody. Připadaly mi nekonečný a nakazila jsem tím i B. Mno a někdo, kdo na mě mluvil, zatímco já se z plných plic smála trojici B-P-L... A také se chci omluvit mladíkovi na Budějovické, ktereému jsem nejspíš spůsobila psychickou újmu xDD ...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

rozhasínat e vadné slovo

a ta slečna na fotce má stejné triko jako já! H&M made. hihi^^

Anonymní řekl(a)...

..a já se netěším zítra do školy, protože debilní OA jde jako jediná hezky v pátek do školy...jako pičusové :-/. Já se omlouvám, ale když jsem rozčilená tak jsem strašně sprostá:D