3. 5. 2008

sobotní ,,po o" xD

Naši sou zas rozhádaný a máti se diví, že se s ní nebavim, ignoruju všechno a trucuju, když se mi chystá překopat všechny těžce vybudovaný plány na léto (...a to ještě neví všechno). Chce mě uvěznit na chatě, jenomže na rock for people půjdu, i kdybych měla vylést oknem a dojít pěšky (asi 400 km, pohoda 8-) ).

Za chvíli vyrážím za mou drahou K., jenomže jsem napraná rýžovým nákypem a nemůžu se hnout... Normálně rýžový nákyp nejím, neboť si nemůžu být jistá, jestli ho už neměl někdo předemnou (recyklace), ale ptala jsem se mum (trucoidním přízvukem, samosebou), jestli už to někdo jedl a jestli nelhala...ale na to už je stejně pozdě.
Každých 5 vteřin mi spane net >_< ...to je taky ženiální. Úplně inteližentní.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:D Ach, och rýžový nákyp? ten jsem neměla ani nepamatuju ... vždycky se mi z něj zvedne žaludek (asi ta recyklace) ... (já vím, že tě to taky strašně zajímá :D )

Werri řekl(a)...

To mě dostalo, že jsi se ptala mamky :D :D