4. 6. 2008

,,Povezem si kopečky zmrzliny" O_o YEAH!

Brý podvečír.


Dnes jsem doma extrémně brzo, protože se mám v úmyslu prospat^^... a taky jsem chtěla udělat dobrou atmosféru, ale ta se asi moc nepovedla, neboť můj tak dlouho vymýšlený, velkolepý plán stroskotal a zůstane navždy potopený. Bééé bééé...tak dál.

Dostala jsem krásných pět bodů z fyziky (ano, za pět)... Psala jsem Márovi, ať mi napíše výsledky. Moje hlava zapařená se ale zapomněla podepsat a Mára bez špetky telepatie a empatie nerozpoznal mé ctěné písmo a napsal mi výsledky, ovšem z jiného oddělení. A tak jsem dostala těch krásných pět bodů z fyziky. Tadáá.
Pak jsem si ještě zamkla klíče ve skříňce, takže jako dovršení školního dne jsem šmikala zámek. (Luss zámek o_O).

Včera proběhla vyjímka...páč s náma byla B. a to je prostě tradice xD... Úplně nevím, jak jsme se dostali k šavlozuVejm veverkám, ale ty účtenky vytištěný na toaleťáku mě celkem složily.

Ježiž...a mě pekelně bolej zuby. *_*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jak sis mohla zamčít klíče? :D
no jinak taky bych potřebovalas pat.
oj sem unavenaaa