7. 6. 2008

,,namaluju tě" ,,jedem"- ,,ne, řasenkou"...

by muszka--->
.
.
.
Včera byl jeden z těch hezky náročných dnů (započítáno samozřejmě pouze odpoledne po skončení všech školních (ne)aktivit), takže jsem se rozhodla po příchodů domů trochu natáhnou staré kosti a vyklubal se z toho hluboký spánek, tak že kdyby mě našli, odvezli by mě rovnou na pitevnu.
Probrala jsem se kolem půl páté a teď mi připadá zvláštní, že už je tolik, kolik je. *_*
.
.
Nejprve jsme zakotvili na Petřně, odkud se postupně trouslili lidi pryč až jsme zůstali poslední. Sesunuli jsme se tedy po svahu dolů, kde jsme zaplácli žaludky a vydali se za B. na koncert setoplete a los platanos. B. nás ovšem v zápětí opustila, takže jsme počkali až skončí kulturní vložka večera a zabalili jsme to. Po cestě jsme ještě hodili výhybku a došli jsme pozdravit a skontrolovat D. Už vůbec nevěděl. xD.
.
.
Jdu si něco udělat... jakožto k jídlu... kručí mi břich...^^

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Taky se těším těším musíme co nejdřív x) třeba přiští týden..tenhle toho mám moc do toho ústavu x( chjooo =o*