8. 6. 2008

"Vezmeme si vaše játra!"


Měla bych něco vážného začít dělat se svojí matikou. (Jestli chci zamezit krveprolití z rodičovské strany na konci června a následně být za trest uvázaná k chatě na celé dva měsíce).
Jsem ztracená... Chtělo by to nějaké osvícení. Vnuknutí. Nějak se geniálně praštit, aby mi po nárazu zůstala v mozku celá planimetrie a rovnice s nerovnicema, absolutní hodnoty a tabulky...hohoho. Štědrý den. Ra-tatata-ta...


Včera D. přines nějakej film o neandrtálcích jak se navzájem požírají straší svým zjevem, tak jsem radši prolistovala naši domácí videotéku a přišla jsem na to, že jsem V. ještě nevrátila Montyho Pythona.
D. z toho byl nějak vyvedený z míry. Furt opakoval ,,To je moc" a ,,No to snad ne" xD
.
.
Pak jsme drkotali za Bětkou.
,,Bylo pět ráno a mě to nehorázně nebavilo." Zato mě to pobavilo xD
Skončili jsme v Č. na fotbálku, kam dokonce dorazila i B. s ručně tvarovanou švestkovou čokoládou. ( :-X )




2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

švestková čokoláda? hmmmmm. to sem nikdy nejedla. ale borůvková je dobrá. *mlask*
a s matkou, pche. s mojou to samý x.x

Werri řekl(a)...

někdy stačí donést rodičům jejich vízo, strašně rychle zapomínají, teda v případě mého taťky ne, tomu je to jedno, když nepropadám....asi ví, že i když se neučím vůbec tak vždy příjdu maximálně s 2 trojkama... :-x