23. 6. 2008

výlety do zoo


...Takže jsme se rozhodli zajít do Podolí. Lidí se stejným úmyslem tam bylo tak, že jsme leželi ve vrstvách na sobě a když se někdo chtěl vyprostit uvolnil část hromady a ta se sesunula do bazénu...
Ale jinak dobrý. (Akorád brát frisbee byl vážně naivní nápad xD )
.
A potom, co jsme se téměř utopili na tobogánu jsem absolvovala jízdu...mhh...řekněme byl to právě ten okamžik, kdy se vám promítá celý dosavadní život před očima ..xD ...Klepali jsme si to se zaplými stěrači a mlhovkama a dveře jsem si málem odnesla sebou
.
*Skříííp* *drrrrhh* *grwwwwrr*
,,To nic, sem to zapomněl namazat..."
.
A dnes na plánu dne ta slavná zoo. Dopadlo to tak, že jsme rychle prošli kolem různmých horkem polomrtvých živočišných druhů, usadili se v tamější hospodě a šli domů.
Cestou jsme vyslali P. ať jde vyzkoušet jakousi pofidérně vyhlížející klouzačku. Byly slyšet výkřiky, hrozný rány a pak otvorem vypadl P. xD...(Mysli, že se mu taky promítal život)
.
A ten samý P. mě jednou málem hodil do popelnice a pak ten manévr, když jsem mu chtěla skočit na záda, on se v tu samou chvíli rozhodl, že si zaváže tkaničky... Mých pár vteřin ve vzduchu a pak skoumání struktury chodníčku zblízka...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:D
ta poslední část mě dostala....
no jinak my taky byli v zoo. ale ja to zapichla hend u prvniho občerstevení a sežrali sme jim tam všechny zásoby zmrzliny :D

Anonymní řekl(a)...

Týjo co bych dala za to, kdyby naše obydlená osada měla něco jako zoo :D Pořád máš stejně skvělý kecy :D :)
já jsem se přesunula po dlouhém strastiplném uvažování z www.inside-you.blog cz na -->> www.creepy-minds.blog.cz